Компанія ТехноНІКОЛЬ почала випуск екструзійного пінополістиролу нового покоління
Фото ТехноНІКОЛЬ

Компанія ТехноНІКОЛЬ почала випуск екструзійного пінополістиролу нового покоління

Як повідомляють у прес-центрі компанії, ТехноНІКОЛЬ почала випуск нового теплоізоляційного матеріалу - екструзійного пінополістиролу з частинками графіту. Матеріал містить дрібні частки графіту, які покращують теплоізолюючу здатність і значно збільшують механічні властивості.

Технологія виробництва нового матеріалу була розроблена в Науковому центрі компанії та враховує позитивний досвід європейських і японських виробників XPS. `Процес створення продукту супроводжувався численними дослідами. Ми шукали оптимальний вміст і розмір нано частинок графіту, яке дозволило б досягти підвищення міцності при одночасному зниженні щільності матеріалу. Дане завдання було мало розв`язною для багатьох дослідників, але ми знайшли власне унікальне рішення `- говорить керівник Науково Технічного Центру Ассорова Поліна Вікторівна.

Корпорація ТехноНІКОЛЬ - перший російський виробник застосовує технологію, засновану на включенні нано частинок графіту при виробництві екструзійного пінополістиролу. Як один з лідерів будівельного ринку ТехноНІКОЛЬ постійно працює над удосконаленням своїх матеріалів.
`Нове покоління екструзійного пінополістиролу ТехноНІКОЛЬ - це унікальний продукт. У порівнянні зі стандартним матеріалом, він здатний знизилася тепловтрати в конструкціях на 12%. Нам важливо, щоб розробляються компанією матеріали і рішення підвищували енергоефективність у будівельній галузі `- прокоментував Директор з продажу XPS Корпорації ТехноНІКОЛЬ Касимов Олексій.
Новий матеріал ТЕХНОНІКОЛЬ XPS може застосовуватися в загальносуспільному будівництві при влаштуванні теплоізоляції фундаменту, покрівлі, підлоги, утеплення фасадів.
Основними споживачами екструзійного пінополістиролу нового покоління стануть професійні будівельники: підрядники, замовники, проектувальники великих будівельних об`єктів.
Це один із самих високоефективних теплоізоляційних матеріалів представлених на сучасному будівельному ринку, який здатний змінити підхід до вибору утеплювача.
Ідентифікатор: 8900