`УРСА` вручила призи переможцям конкурсу проектів утеплення будинку

В кінці травня 2012 року компанія `УРСА` вручила призи переможцям конкурсу проектів теплоізоляції будинку, проведеному серед випускників 8 спеціалізованих вузів.

Цей конкурс відбувся в рамках освітньої програми ПІІ `УРСА` для майбутніх фахівців будівельної галузі. Всього на конкурс було надано 12 робіт, серед яких журі вибрало 3 кращих - їх автори отримали цінні подарунки від компанії `УРСА`.

За 1 місце в конкурсі Павло Шимченко, студент Одеської Академії архітектури, був нагороджений нетбуком. Студент того ж вузу - Гліб Гомонюк - за 3-е місце отримав мобільний телефон, а випускника Луцького технічного університету Віталія Дудченка, який посів 2-е місце в конкурсі, нагородили відеокамерою. Також заохочувальними призами та сувенірами були нагороджені всі студенти, які подавали роботи, і викладачі вузів.

Конкурс проектів утеплення будинку став логічним завершенням річного курсу лекцій і практичних занять, проведеного технічними фахівцями компанії УРСА М. Серебренниковим і С. Головатим в українських вузах. Тематика даних лекцій стосувалася питань правильного вибору матеріалів для ізоляції будівель і технологічних розрахунків при ізоляції.

Така тематика освітньої програми вибрана не випадково - адже за останні роки енергоефективність стала однією з найважливіших тенденцій в будівництві. У зв`язку з постійним підвищенням тарифів на опалення, шлях енергозбереження стає єдино можливою стратегією для більшості співвітчизників. А тепло-і звукоізоляція будинків дає можливість значно економити, і створювати комфортні умови проживання.

Енергоефективний і тим більше Енергоавтономний будинок дуже складно побудувати без якісного проектування. Щоб запобігти зайвому енергоспоживання, ще на стадії проектування необхідно передбачити всі нюанси, і найважливішу роль в цьому відіграють досвід і знання фахівця.

`Ми розуміємо, що хороший фахівець в будівельній галузі - на вагу золота. І саме тому було прийнято рішення поділитися багатим досвідом професіоналів компанії `УРСА` зі студентами українських вузів. Результати конкурсу, який підсумував наші лекції та практикуми у вузах, доводять - студентам пішла на користь ця освітня програма `, - зазначив керівник відділу маркетингу ПІІ `УРСА` Андрій Задворний.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 9960