BASF виводить новий бренд
Фото: BASF

BASF виводить новий бренд

На міжнародній будівельній виставці BAU 2015 хімічний концерн BASF представив новий бренд — Master Builders Solutions. У його портфель входять добавки в бетон, цементні добавки, хімічні розчини для підземного будівництва, гідроізоляція, герметики, рішення для ремонту, захисту, ефективності будівельних розчинів і підлогових рішень.

Одним з важливих продуктів, фахівці компанії виділяють Green Sense ® Concrete для ресурсозберігаючого виробництва та переробки бетону. Рішення дозволяє оптимізувати витрати на бетон, а також несучі здібності, технологічні властивості, термін служби і екологічність.

Серед гідроізоляції можна виділити MasterSeal, який підходить для нового будівництва, реконструкції та швидкого ремонту паркувальних місць. MasterProtect для складних погодних умов, забруднених середовищ і корозійних речовин. Він включає в себе високоефективні водо- і хімічно стійкі покриття.

В області підлогових і настінних покриттів представлена декоративна система Mastertop, яка створює однорідну міцну поверхню, що легко миється. Вона підходить для медичних і освітніх установ, офісних та адміністративних будівель, магазинів, готелів і промислових об'єктів.
А для створення високоміцного промислової підлоги представлена поліуретанова система Ucrete. Стійкість до хімічних, механічних і термічних навантажень робить її ідеальною для використання на об'єктах для виробництва їжі і напоїв, хімічної і фармацевтичної промисловості.

Також, на виставці компанія представила продукти з підвищення енергоефективності будівель, матеріали для підвищення довговічності, що призводить до зниження технічного обслуговування і ремонту.
Ідентифікатор: 12658