Компанія «Кнауф Інсулейшн» підвела підсумки 2015 року

Андрій Павлик, директор «Кнауф Інсулейшн» в Україні, Білорусі, Молдові та країнах Закавказзя, поділився своїми оцінками 2015 року для української будівельної галузі та дав прогноз розвитку ринку теплоізоляції на 2016 рік.
За попередніми підсумками, в 2015 році ринок теплоізоляційних матеріалів продемонструє незначний спад 4-6%.
Незважаючи на те, що ситуація в Україні продовжує залишатися непростою, все ж необхідно відзначити декілька позитивних моментів: ВВП країни призупинив своє падіння з майже 15% в II кварталі до 7% в III кварталі 2015 року, обсяги будівельної галузі також з кожним місяцем скорочують падіння – з 67% у січні-лютому до 20% у січні-жовтні 2015. За результатами 2015 року цей показник може скласти 15-18%. Обсяги виробництва будівельних матеріалів за вказаний період скоротилися на 8,5%. Разом з тим, в третьому-четвертому кварталах спостерігалися сприятливі ринкові тенденції. Є всі підстави очікувати, що позитивний тренд продовжиться і в 2016 році.
Безсумнівно, 2015 рік, як і 2014, став складним випробуванням для країни, проте Андрій Павлик впевнений, що Україна стала сильнішою. Наприклад, нагальне питання енергонезалежності та суттєве зростання цін на природний газ для населення підняли на загальнонаціональний рівень проблему недостатньої теплоізоляції як житлового фонду, так і виробничих потужностей.
«Завдяки урядовій програмі з утеплення приватних і багатоквартирних будинків, обсяги виробництва теплоізоляційних матеріалів в Україні стабілізувалися. З одного боку, девальвація гривні сприяє зростанню попиту на вітчизняну продукцію. У той же час, держпрограма компенсації 30% вартості кредитів на утеплення житла дозволяє споживачеві орієнтуватися не стільки на ціну, а враховувати особливості конструкції і обирати найбільш підходящий якісний матеріал, у тому числі і ТМ Knauf Insulation, – повідомив директор «Кнауф Інсулейшн» в регіоні. На його думку, активність на вітчизняному ринку теплоізоляційних матеріалів у наступному році буде зростати, оскільки населення прагне максимально знизити витрати на опалення своїх осель дорогим газом або альтернативними видами палива. Адже при правильному утепленні будинку витрати на його обігрів вдається знизити більш ніж в 2 рази.
Незважаючи на наслідки економічної нестабільності у всій Східній Європі, лідери теплоізоляційного ринку залишаються незмінними, і «Кнауф Інсулейшн» в багатьох країнах очолює цей список. Протягом року ми активно працювали над покращенням своїх позицій у країнах регіону: Білорусі, Молдові та країнах Закавказзя, що позитивно позначилось на підсумкових результатах. «Кнауф Інсулейшн» нарощує свою частку навіть в умовах нестабільності і стагнуючих ринків, що ми можемо спостерігати, наприклад, у Білорусі.
Сегмент B2B залишається пріоритетним в нашій компанії, однак, DIY-ринок є, як і раніше, важливим для нас, і ми маємо намір розширювати свою частку на ньому, – підкреслив пан Павлик.
Варто також відзначити, що компанія продовжує брати активну участь у житті суспільства. Так, в поточному році ми спільно з Кнауф АМФ встановили незвичайний експонат у музеї «Експериментаніум» – так званий «Тихий коридор», який демонструє, як можна забезпечити звукоізоляцію будь-якого приміщення – будинку, квартири чи кімнати за допомогою матеріалів Knauf Insulation і Knauf AMF. Ми традиційно підтримуємо Олімпіаду з енергоменеджменту, яка щорічно проводиться в університеті «КПІ». У цьому році представники компанії брали участь в освітньому проекті ТЕПЛО.ua на телеканалі «ЕРА» в якості експертів з питань енергоефективності та грамотного утеплення будинків. Окрім цього, ми беремо участь у благодійних проектах не лише в Україні, але і в країнах нашого регіону.
Всі проекти в Україні та інших країнах по всьому світу, учасником яких є «Кнауф Інсулейшн», продовжують реалізацію стратегії сталого розвитку, в рамках якої ми не тільки поліпшуємо показники виробництва, але також робимо свій внесок у захист навколишнього середовища для майбутніх поколінь», – підсумував Андрій Павлик.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+3044391172 XX XX +3044 391 17 27
+3044391172 XX XX +3044 391 17 29
Ідентифікатор: 13272