KyivBuild-2016: нові можливості нового будівельного сезону
Premier Expo

KyivBuild-2016: нові можливості нового будівельного сезону

2-4 березня 2016 року в Києві відбудеться 20-а, ювілейна міжнародна будівельна виставка KyivBuild. Це найбільша подія на будівельному ринку України, яка, традиційно, збирає тисячі фахівців напередодні відкриття будівельного сезону і є ефективним майданчиком для пошуку нових партнерів, знайомства з новинками продукції та передовими технологіями будівництва.
В останні роки український будівельний ринок переживає непрості часи: скорочення ринку у різних сегментах склало, у середньому, 20-30%. Однак, фахівці відзначають уповільнення темпів падіння ринку у 2015 році. В цілому, розвиток будівельного ринку залежить від стану економіки країни. У сегменті житлового будівництва, понад 60% якого складає малоповерхове індивідуальне будівництво, попит зберігається. Тут проявляються нові тенденції – інтерес до енергоощадних технологій та екологічно чистих матеріалів. В цілому, ринок житлової та комерційної нерухомості України залишаються такими, що слабко насичені, у порівнянні із середніми показниками країн Східної Європи, тому зберігають значний потенціал. Також на будівельному ринку з’являються нові матеріали і технології, розвиваються нішеві, вузькоспеціалізовані напрямки. На фоні невисокої купівельної спроможності, посилюється боротьба за споживача, а це означає, що у конкурентній боротьбі будуть перемагати більш професійні компанії, які краще розуміють потреби клієнтів і пропонують більш оптимальні рішення. Виставка KyivBuild, що є однією з найбільших подій будівельної індустрії в Україні, надає операторам ринку нові можливості для розвитку бізнесу.
В рамках виставки представлені всі основні напрямки ринку – від будівельних матеріалів і обладнання до ландшафтного дизайну. У виставці беруть участь понад 130 компаній з України, Німеччини, Іспанії, Азербайджану, Чехії, Польщі, Туреччини, Китаю і Тайваню, серед них - великі виробники та провідні постачальники матеріалів, обладнання і готових рішень.
Особливістю виставки KyivBuild 2016 є більш чітка сегментація, з метою відобразити стан ринку, і одночасно зробити акцент на найбільш актуальних напрямках. Так, у цьому році велику увагу буде звернено на коттеджне будівництво та питання енергоефективності. В той же час, на виставці будуть представлені такі цікаві ніші, як екобудівництво, віконні та фасадні технології, дизайн інтер’єрів, охорона та безпека, і багато інших.
Вперше на виставці з’являться спеціальні інтерактивні демо-зони для професіоналів, де будуть проводитись відкриті майстер-класи з укладання цегли, фасадних робіт, встановлення вікон і монтажу покрівлі.
А основною подією ділової програми в рамках виставки стане 1-й Всеукраїнський з’їзд дистриб’юторів та виробників будматеріалів України, в роботі якого візьмуть участь представники Ради директорів Європейської Асоціації виробників та дистриб’юторів будматеріалів (UFEMAT). З програмою з’їзду можна ознайомитись на сайті виставки. Крім того, спеціальний сервіс «Баєрська програма» дозволить керівникам та менеджерам, які займаються оптовими закупками, провести зустрічі та переговори з потенціальними постачальниками продукції та послуг.
Також у рамках KyivBuild відбудеться архітектурний огляд-конкурс Національної спілки архітекторів України та всеукраїнський конкурс дизайну Inter*Year, які викликають незмінний інтерес в архітектурно-проектному середовищі. В цьому році додатково буде організовано зону останніх новинок і трендів в оформленні внутрішнього простору приміщень - Trend Spacе, а також Галерею будівельного мистецтва – спеціальну демонстраційну зону арт-об’єктів, виконаних з різноманітних будівельних матеріалів.
Традиційно, відбудеться повномасштабна експозиція інструменту, кріплень та садової техніки в рамках виставки Intertool Kiev, а також експозиція великої будівельної техніки.
«Метою роботи оргкомітету виставки KyivBuild є отримання реальної вигоди та користі від участі у заході – як для компаній-учасників, так і для відвідувачів. Тому ми докладаємо всіх зусиль для формування дійсно актуальної експозиції, а також для залучення цільової аудиторії. Наприклад, програма Shuttle-bus дозволить суттєво спростити відвідування виставки зацікавленою аудиторією з регіонів України. Ми також запрошуємо студентів профільних інженерно-будівельних вузів, а в рамках співпраці із рітейлерами, розповсюджуємо інформацію про виставку для споживачів у роздрібних мережах,» - відзначила Олена Кононенко, комерційний директор «Прем’єр Експо».
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 44 496 XX XX +380 44 496 8645
+380 44 496 XX XX +380 63 736 8435
Ідентифікатор: 13341