Ребрендинг THOMSIT у СERESIT

Ребрендинг THOMSIT у СERESIT

Компанія Henkel проводить ребрендинг торгівельної марки THOMSIT. Починаючи з березня 2017 року, вся лінійка продуктів під брендом THOMSIT буде випускатися під брендом CERESIT. Кодування та назви продуктів залишаться без змін.

Ребрендинг проводиться в рамках стратегії зростання компанії Henkel на ринку будівельних матеріалів, яка передбачає оптимізацію наявного портфелю брендів. Торгівельна марка CERESIT об’єднає під собою продукти, що представлені в усіх категоріях: матеріали для облицювання, облаштування підлоги, гідроізоляція, матеріали для утеплення тощо.

«Ми вирішили спростити наш підхід до брендингу, сфокусувавшись на флагманському бренді CERESIT. В результаті, будівельні суміші THOMSIT будуть перегруповані під брендом CERESIT», - відзначила Ольга Ступіна, керівник Департаменту маркетингу компанії «Хенкель Баутехнік (Україна)».

В компанії переконані, що завдячуючи спрощеному підходу до асортименту продукції та кількості брендів, споживачам буде легше обрати вірне рішення.

«Слід окремо наголосити, що ребрендинг не зачепить технологій виробництва, якості продукції та умов постачання. Все залишатиметься як і раніше, зміниться тільки назва бренду з THOMSIT на CERESIT», - додала пані Ступіна.

Керуючись міркуваннями зручності та забезпечення пізнаваності продуктів, буде збережено маркування продукції (напр., UK 400, K188E), а також кольорову гамму пакування.

Перехід буде здійснено з початку березня 2017 року. Детальніше про зміни компанія поінформує своїх клієнтів окремо.

Нагадаємо, раніше компанія Henkel увійшла в топ-15 найбільш стабільних компаній у світі за версією Global 100 Index, в якому представлені найуспішніші компанії в області сталого розвитку з ринковою капіталізацією більше 2 мільярдів доларів.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 13833